مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-18سياسي

امروز گفتمان پاسخگو نیست/ میدان همه چیز را ختم به خیر می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه در دنیای امروز گفتمان پاسخگو نیست، تصریح کرد: اندیشمندان معاصر و جوانان خردمند دریافته اند که میدان و مقاومت و مبارزه همه چیز را ختم به خیر می کند و می تواند بذر امید را در دل مظلومان عالم بکارد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه در دنیای امروز گفتمان پاسخگو نیست، تصریح کرد: اندیشمندان معاصر و جوانان خردمند دریافته اند که میدان و مقاومت و مبارزه همه چیز را ختم به خیر می کند و می تواند بذر امید را در دل مظلومان عالم بکارد.

آیت الله رسول فلاحتی در اجتماع حمایت از نهضت مقاومت مردم مظلوم فلسطین که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام، شرط مسلمانان بودن را در فریادرسی از برادران ایمانی دانست و اظهار کرد: حرکت امروز مردم رشت برای رضای خدا و لبیک گویی به ندای پیامبر(ص) در پشتیبانی از مسلمانان است که امیدواریم در جای جای کشور شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه فریاد استغاثه مسلمانان در یک نقطه از دنیای اسلام به گوش ما می رسد، تصریح کرد: قدس و فلسطین قطعه ای از جغرافیای اسلام و اولین قبله گاه مسلمانان بوده که دستخوش تلخ ترین حادثه یعنی اشغال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز گفتمان پاسخگو نیست/ میدان همه چیز را ختم به خیر می کند

امروز گفتمان پاسخگو نیست/ میدان همه چیز را ختم به خیر می کند